Tuni♥ Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 IKM 31.mai. Tok en QR-test i mårrest igjen, og den var like negativ som i går. Har helt mista troen denne måneden, og mine ømme pupper er nok bare lurerier fra kroppen. Samtidig så er det flere som er blitt gravide, og ei jeg kjenner fikk baby i går. Vil så gjerne oppleve det selv! Vet at det kan ta tid og at det kan være for tidlig enda, ble bare for mye for meg i dag rett og slett.. Måtte bare blåse ut litt her inne. Takk for at akkurat du orka å lese ihvertfall, det hjelper kanskje å få det ut!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 har d akkurat på samme måte, har hatt så mange symptomer denne mnd (ikm 31.mai) negativ test idag!! Trodde virkelig den satt nå. Opplevde XU i april og vil så gjerne få d til å klaffe så jeg veit at ting fungerer igjen!!! Har hatt kvalme,ømme pupper/såre brystvorter,trett,tørst, synlige blodårer på puppene. Satser på at vi begge prod seint hcg og tester positivt om noen dager!!! Vi VIL IKKE ha TR ihvertfall!!!! Hvor lenge har dere prøvd og hva er dine symptomer?? Er i vår 2pp etter operasjonen i april!
Tuni♥ Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 Hei! Er bare 1pp, men vi har venta leeenge på å få begynne (pga studier), så føles som om det har vart i mange år.. Puppene er ømme, trøtt, sliten, kroppen har vært helt merkelig. Alt dette kan jo selvfølgelig skyldes andre ting som stress, mens, sliten osvosv! Går og drømmer om at kvalmen skal overmanne meg.. ;-) Jeg stoler på deg og satser på at vi produserer hcg seint og får positiv test snart, tanta er ikke velkommen her i huset! *krysserallefingreogtarimotbabystøv!*
bomsa Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 men kjære dere.... Er jo ikke ikm før i morgen...kan enda komme + på testen da... humørsvigninger er dessuten et symtom....:-D Vent heller en dag eller to over ikm før dere tester...da slipper dere disse dype følelsesdalene... Og kommer mensen så har dere spart de testene...
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 TR kom idag begynte å spotte igår kveld,så var forberedt på at den kom. Vi prøver igjen neste mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå