Gå til innhold

nå som barna legger seg så tidlig..


line_n & sara

Anbefalte innlegg

..hvordan gjør dere det på kvelden hvis dere er ute på besøk?

vi har ikke helt rutine på dette ennå.

 

sara legger seg i sekstia, og da er det ikke lett å bli invitert på middag hos noen, eller være på besøk..

 

de fleste jeg kjenner, jobber jo på dagtid, så besøk passer jo best i leggetiden til sara!

 

skal i bursdag med grilling på søndag, kl 16, så da får vi se hvordan det blir!

tenkte å ta med vogna hennes, og legge henne i den dersom hun blir veldig trøtt..og lirke henne inn i bilen når vi skal hjem..

 

flere som har samme problem?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi legger snuppa i 21 tiden for jeg orker ikke at hun skal stå opp så veldig tidlig om morgenen. Er en smule b-menneske kan du si. Men vi har vært på grillfest til kl 1 om natten og på besøk hos folk til sent på kveld uten at det har vært noe problem. Da har vi bare lagt henne i bilstolen eller i vogna (må oftest gå en liten tur eller vugge henne før hun sovner da) og så lagt henne på nytt når vi kommer hjem. Det blir jo litt rotete soving siden hun våkner når vi reiser og våkner når vi skal legge henne i senga hjemme. Men det går helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi et kraftig problem! Jenta mi legger seg kl 18, og dette er noe hun har "bestemt selv". Om vi er noen andre steder enn hjemme når kl begynner å nærme seg er det krise i leiren! Hu finner ikke roa, og blir illsint! Om hu da endelig sovner til, våkner hu skikkelig til når vi skal hjem, og vi må bruke et par timer på å få henne til å sove. Jeg tror hu blir forvirra og tror selv at hu bare skal duppe, og at det fortsatt er dag..

 

Så om vi skal ha kveldskos borte hos noen bør vi også ha mulighet til å ligge over der.. Utrolig kjedelig at det er sånn..

 

Så enkelte ganger får man heller bare tåle litt mas og skriking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa mi legger seg kl 19 å er sovnet innen 1930.

er jeg på besøk, så hender det hun sovner der og våkner når vi kommer hjem, men da er det som regel bare til å gi ren bleie og litt melk så sovner hun igjen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, her gikk det dårlig!!

prøvde å legge henne i vogna kl 18, men det var altfor mye folk til at det gikk greit..

endte opp med å kjøre hjem kl 19, og da sovna hun i bilen..gikk heldigvis greit å legge henne her hjemme etterpå, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten sovner hun i vogna eller i bilen. Og da har det gått greit å bære henne over i senga uten at hun våkner :o) Tar gjerne på henne noe hun kan sove i og ny bleie før hun sovner der vi er,så slipper vi vekke henne når vi kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...