Poteto Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=13618567&reference=7/136/185/67_655228209.jpg&adheading=Enebolig%A0Landmark%2F+Totland+-+Mosterhamn&sid=xz10cabQKD9u245327&adTypeId=1&WT.svl=Minibilde
*dum&deiLig*™ Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Legøya, du vet at retrotapet er in igjen, ikke sant? ;-p
"husmor"med lille Nora Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 ohhh. sånn tapet vil eg ha!! Nyyydelig:p
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Trivelig og hjemmekoselig! Sikkert dritfestlig å våkne opp på sofaen der når en er fyllesyk! JUK!
Poteto Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2008 haha, ja det kan eg tro mummys muffin...
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Kunne funka på en vegg, men det der ble jeg litt svimmel av altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå