jente30L Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 jeg var litt hekta på sånn kjærlighets kliss så jeg elsket boken "det er noe jeg må si deg".... sååååå fin vettu..hihihiih hva med dere?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Nesten alt fra tl-klubben, særlig barnevaktklubben. Og jeg digget serien FEM og LEXI. Det var da jeg var 10-12 år da.
La Perla Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Jeg elsket alt av Jack London Victoria av Hamsun ..hmm..husker ikke. Jeg leste utrolig mye (på grensen til mobbe-grunn) , og det ble mye sånt politisk korrekt 1970-talls, om likestilling, ungdommer i drabantbyer o.lign. som foreldrene mine fikk.
Nyseryllikberta Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 På ungdomsskolen leste jeg mye krim, Agatha Christie og Kim Småge for eksempel. Har også lest sagaen om Isfolket et par ganger. Utrolig hvor mye jeg leste ei stund, to-tre bøker i uka. Nå sovner jeg etter to sider og bruker et halvår på ei bok...
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Fra sånn 11-12 års alderen leste jeg alt av Agatha Cristie. Likte også veldig godt Roald Dahl. Spesielt novellene hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå