saratussen Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Enig?? Lillegutten min er navneløs pga min venninne" tok "navnet så må finne på et nytt da ikke lett..... elsker navnet Lukas men det er så poppis navn....
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Ja.. da hører jeg at vi liker litt like navn.. Hadde også Lukas på min ønskeliste, men det er så poppis..så nå blir det Isak.. Storebror heter Jacob... Kunne godt tenkt med Theo selv, men har en venninne som har kalt sin sønn for det.....
Mamma`n til Trym Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Jeg hadde nok hatt Theo på min navneliste nå men min eldste sønn heter Leo, så blir det litt likt. Kjempefint navn
saratussen Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2008 mulig jeg bare driter i poppis eller ikke bare jg liker det.... her på på landet er det få lukas er.... mmm hvorfor MÅ jeg like mote navn...
Mamma`n til Trym Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Velg Lukas hvis det er det du liker best Jeg liker Mathias, det er også poppis navn men jeg skal ha et ikke så vanlig navn til. Jeg vil at min lille i magen skal hete Emrik Mathias. Har lagt inn søknad hos sambo
hot-mama Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Dette var lit moro. Mange som hadde "mine" navn som favoritter :-) Eldste "mann" heter Lucas (det var ikke fullt så vanlig for 4 år siden), andre mann heter Leon og babyen skal trolig heter Theo. :-)
Randis Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Teo står øverst på min liste om vi klarer å få til en til.
HH72 Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Teo er søtt, men jeg synes Teodor er enda finere. Begge deler er dessverre opptatt for min del..
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 jeg bryr meg ikke om noen av navnene jeg liker er populære idag.. kjenner ingen selv som har valgt de navnene så theo er et kjempefint navn!! lukas også
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 Så moro å se at så mange liker navnet Theo.. Jeg skrev et innlegg for en god stund siden, hvor samboern ville kalle sønnen vår Theo Alexander, men jeg var ikke like sikker da.. Navnet har liksom vokst litt på meg.. Så gøy å se at vi ikke er alene om å like dette navnet =)
Nesta_L med guttebebis Skrevet 30. mai 2008 #11 Skrevet 30. mai 2008 Enn Matheo da, det er jo også kjempefint :-) Har lyst til å gi gutten min det som mellomnavn, men storesøs heter Mathea, så det blir kanskje litt rart, hehe...
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. mai 2008 #12 Skrevet 30. mai 2008 Hva med Neo da? Lillegutt heter det+ et navn til:o) Mange positive tilbakemeldinger... og få som heter det!
Mamsen87 :) Skrevet 30. mai 2008 #13 Skrevet 30. mai 2008 Teo er så fint! Det skal babyn i magen min hete, hvis det er en gutt da Da vil jeg isåfall stave det: Theo.. Hva med Felix?
Mamsen87 :) Skrevet 30. mai 2008 #14 Skrevet 30. mai 2008 Nummer en her heter Mathias da.. Men det er vel like poppis som Lukas, hvis ikke mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå