Nordlyspar♥ Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Er med klærne på, siden det var stefaren min som tok bildet, hehe..... :0) Nå veier jeg btw over 100 kg, har fått mye vann i kroppen den siste uka.. nå er det bare 2 dager til termin og håper denne babyen kommer ut å hilser på snart :0) Lykke til videre alle sammen :0)
Sikkertforgammel Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Oi!! Det får'n si, kjempestor og FLOTT MAGE!!! Skulle ønske min var halvparten så stor! Har lyst at alle skal se at jeg er fødeklar, men får bare kommentarer på "næmmen, så liten mage, du kan jo a) neppe være 38 uker på vei, eller du er vel bare ca 5-6 mnd på vei...Ellers får jeg ofte spørsmål om "hvor har du gjemt babyen"?? ELLER, "sikker på at ungen får nok næring der inne"? Folk spør meg hele tiden om jeg er sikker på om babyen vokser... JADA, har helt normalstor livmor hvertfall! Babyen er ikke stor, men er regnet som innenfor normalen hvertfall. Er så DRITT LEI av å høre det. Føler meg som litt mislykket gravid fordi jeg ikke har kjempestor mage.... Syns det er kjempeflott med store gravidmager Lykke til Norslysspar!! =) Ikke lenge igjen nå for din del. Jeg må sikkert vente 2-3 uker...
Nordlyspar♥ Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 Tuusen takk :0) Her får jeg derimot høre: Er du sikker på at det ikke er 2 stk.der inne nå sprekker du vel snart, har du ikke født ennå, går du her ennå osv, hehe... så kommentarene kommer enten man er stor eller liten, du får prøve å overse det. Jeg gjøre mitt beste her, men av og til så stikker det selvsakt litt :0) Håper ikke du blir gående alt for lenge da, er en lidelse å vente på denne babyen. Vil jo så gjerne bli kjent med den lille personen som bor der inne.. Lykke til Jente-i-vente... skal titte etter om du kommer med nyheter :0)
Sikkertforgammel Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Joda, jeg vet ikke hva som er verst, å bli karakterisert som for stor eller for liten... Folk tenker vel som oftest ikke på at kommentarer kan såre... Uansett vei... Er LIVREDD for å måtte gå 14 dager over denne gang og, måtte settes i gang sist :S Var da 18 dager over mensterm, 14 dager over ul.term. Håper det ikke drøyer så lenge denne gang Er ved godt mot da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå