Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 først med ca 15 min i mellom hver gang,men roet seg i 4 tida.. hun har ikke spydd siden kl halv 7 til nå..(spydde nettopp opp noe saft). syns dere jeg skal kontakte legen? allmenntilstanden er god enda,men hun får jo ikke inn noe uten at det kommer ut igjen.. :/
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Virker som det har roet seg litt nå, så hadde ventet med å kontakte lege. Gi SMÅ slurker med drikke, en spiseskje om gangen. Saftis kan gjøre godt etter hvert. Husk å gi noe salt også, som farris eller buljong, eller salte kjeks, for de mister masse elektrolytter når de kaster opp. Mange som sier at man skal blande farris og eplejuice, men mine vil ikke ta det. Ikke press på med mat, det viktige er væske.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Synes ikke du bör kontakte lege enda! HUn har jo antagelig fått omgangsyke og det er jo intensivt i noen timer för det roer seg ned. Gi henne litt väske av gangen, gjerne med skje. Pass på bleiene henne og se til at de er våte, dvs ikke helt törre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå