Mops7 Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Nå er jeg sååå dårlig. Superkvalm, uggen i magen, og vondt i hodet. Hodet har heldigvis kommet seg litt, men er skikkelig dårlig:o( Slimproppen har gått litt og litt som blankt slim den siste uken, og i gårkveld og i dag har det kommet masse rosa slim, så det er vel siste rest som kommer da. Det fine er at det nærmer seg, men samtidig er det jo gjerne fortsatt noen uker igjen. Hadde vært greit å være dårlig om det betydde at baby var like rundt hjørnet, og hadde vært greit ha lang tid igjen uten å være dårlig, men kombinasjon dårlig og kanskje noen uker igjen er skikkelig kjip!! Skulle ønske vi hadde en eksakt dato forholde oss til:o) Sukk, vil ikke være dårlig og utålmodig!!!!!!!! Sånn, nå har jeg sutret fra meg, og skal prøve være positiv:o) Snaaart kommer babyen!! (og ja, jeg er 39+3 i dag)
mahn Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 hei;)jeg tror nå sanelig at det er fødselen som er på gang hos deg;);)å ja det er lov å være lei å sutre!!!!prøv å legge deg litt,det bruker å hjelpe på.ønsker deg lykke;)
-kate Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Heisann! Vi har termin samme dag, morsomt! Lei, jeg også, men her er det ingenting som tyder på fødsel, så blir litt oppgitt! Gikk 14 dager over sist, og ble satt i gang, men hadde håpet å slippe det nå. Førstemann kom dagen før termin, så har vært borti det meste... Vi får nyte sola og det fine været, brunfargen kommer ekstra fort nå når vi er gravide, så noe positiv t er det, da!! Lykke til, spennende å se hvem som får først, har en følelse av at det blir deg!!
Mops7 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2008 Humre, jeg håper jo at du har rett i dat da, siden jeg helst skulle føde i går;) Men man vet aldri, slike tegn kan man gå med i ukesvis, og man kan plutselig føde uten å ha et eneste tegn:) Jeg har litt forskjellige erfaringer bak meg, og denne siste her er noe for seg selv igjen. Artig at vi har samme termin, tror kanskje vi er de eneste her inne som ha 5 juni..?
lillegutt-kommer3juni:-) Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Er dritlei! Alt er ubehagelig: Sitte, ligge, stå, gå... Mensenverk og kynnere nesten heeeeele tiden! Sånn har jeg hatt det i flere uker nå,- og har termin om tre dager. For å ikke glemme de sinnsyke knivingene nedover! Sist gang jeg fødte kom han tre uker før uten forvarsel. Vannet gikk bare plutselig.. Nå går jeg og kjenner etter alle signaler, men ingenting fører til noe. Akkurat som jeg tenker at det aldri kommer til å skje! Syt, syt!
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Har termin 3. juni jeg også, og melder meg inn i "lei-klubben"! Har nå prøvd å sette i gang fødselen 3 ganger med akupunktur, og en gang med fotsone-terapi, uten annet enn litt ekstra kraftige kynnere som resultat... Skulle blitt strippet 2 ganger, men lege/jm kom ikke til fordi det fortsatt ikke var åpning helt inn, bare ytterst. Har ny time hos jm på mendag, så håper virkelig det har åpnet seg bittelitt ihvertfall! Har gått nesten 2 uker over med begge de forrige, og orker bare ikke det igjen...
lillegutt-kommer3juni:-) Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 krysser fingrer for deg! Skal også til jordmor på mandag og håper jeg er moden nok til å bli strippet. Selv om jeg er redd for at det skal gjøre vondt! Gi tilbakemelding da:-)
<3 qleopatrice <3 Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 Heia.... Det var litt oppmuntrende å se at andre har det likt som meg.... Jeg har termin i morgen og venter og venter. Sist gang fikk jeg 3 dager før så jeg hadde håpet han kom ut snart. Har allerede vært 3 ganger hos akupunktur og blitt strippet to ganger, så jeg går her med 3 cm åpning uten at noe skjer, bare masse kynnere som aldri vil bli vonde.... Idag merker jeg at jeg er ekstra lei og utålmodig, og sint blir jeg også... Hormonene er ikke noe kjekke å ha med å gjør for tiden Men vi må vel bare vente og uansett så er det ikke mer enn 14 dager så får vi treffe den lille vi har ventet så lenge på Noen som er med på konkunranse om hvem som får først??
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Så spennende da, du må gi tilbakemelding du også, får håpe du er moden nok. Jeg fikk beskjed om at jeg var veldig moden, men hadde kun åpning i ytre mormunn, og ikke indre, derfor kom hun ikke til... Men det gjorde ikke noe særlig vondt, det eneste som gjorde vondt var knokene på utsiden, de presser jo mot området rundt for at hun skal komme langt nok inn, men det var ingenting å grue seg for. Er mens-terminen din i samsvar med ul-termin?
lillegutt-kommer3juni:-) Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 Så det er noe med indre og ytre mormunn også? Hun sa jeg hadde en cm åpning, og så pirket hun litt inni der (er ikke helt sikkert på hva,- men det var ikke sååå vondt). Hun ville ikke gjøre for mye sa hun, for det var bedre jeg ble enda litt modnere før fødselen. Hun sa jeg nok ville fø til helga,- kanskje før. Og at jeg kunne vente meg flere rier i kveld (låg med rier lørdags natt- hver halve time,- og masse tulle-rier i går før det dabbet av), for nå hadde hun røsket litt i meg. Men, at jeg måtte prøve å "glemme" riene og tenke at de er der for å gjøre fødselen lettere når den virkelig setter inn. Det var jo noe oppmuntrende da,- men er fortsatt like lei. Det å være trett, sliten og kjede seg er en dårlig kombinasjon, hehe:-) Fikk også modningsakupunktur. Til slutt sa hun,- at hun kunne jo aldri vite helt om jeg fikk i løpet av neste dag! Jeg har samme termin som ul- terminen, ja. Ellers var hodet godt festet:-) Lykke til til oss begge og måtte vi føde snart:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå