Gå til innhold

Viktig..litt raskt svar trengs..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Permisjonspapirene til NAV og alt som skal legges til..Leverte dere også Inntekts-og skatteopplysningsskjema fra Mennene deres??...

I følge skjemaet så står det jo at det skal dokumenteres..i 3UKER har samboer nå bedt om dette skjemaet..i dag fikk han beskjed om at han ik TRENGTE det,fordi NAV kom til å kontakte de selv..mens på NAV sa d til meg at det beste var å levere alt samtidig........Frustrert......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg styrte veldig med å ordne dette også, men da jeg skulle levere papirene til nav ville de ikke ha dem. Sa at det var bedre å få dem like før, i tilfelle lønnsøkning eller noe lignende.

Skrevet

Ok..ja.da får jeg stikke ned til de og høre hva de sier i dag..Hvis ikke får de bare ordne med papirene fra samboer sin arbeidsgiver selv,for nå gidder jeg ikke mer..Min arbeidsgiver ringte de,og fikk beskjed om å sende inn papirene,eller sende de med meg,siden arbeidsgiver var pliktig til å si ifra med en gang det evt.var lønnsøkning..men man får jo så mange forskjellige svar fra NAV også da..

Tusen takk for svar:)

Da skal jeg se hva de sier i dag!

Skrevet

Hei.

Skal mannen din ha penger direkte fra Nav fikk jeg beskjed om at dette måtte leveres, men får han betalt av arb.giver under pappaperm slik at arb.giver da får tilbakebetalt fra Nav så trenger du ikke levere disse opplysningene :) Det var ihvertfall det jeg fikk beskjed om :)

LYkke til .

Skrevet

Her på nav ville de jo også ha papirene, men ikke før pappapermen begynner..

Skrevet

Takk for svar:)

Har nå vært å snakket med de.Og de vil ha papirene,men de trenger de ikke før han går ut i permisjon som det ble nevnt over her.

Men de syntes det var litt rart at det skulle være så vanskelig for de å fylle ut det papiret,siden vi har bedt de i snart 3uker om dette..Men men..Vi slipper å tenke mer på det nå,de tar kontakt med hans arbeidsgiver når den tid nærmer seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...