Gå til innhold

hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har sønnen min vært syk siden søndag med feber... har ørebetennelse og luftveisinfeksjon.. begynte på pencilin på onsdag.. han har ikke spist siden mandag og drikker toppen 200 ml i døgnet+ fått litt diare pga pencilinen.. han var en liten gutt fra før veide ca 9200 nå veide jeg han har gått ned til litt over 8 kg han er 16 mnd og 78 cm lang.. han er så tynn og såklart slapp, bare griner og vil henge på armen jeg er så sliten og beskymra... var på legevakta i går de sa sålenge han drakk litt så var det ingen fare.. men hvor lenge skal de gå sånd da? noen som har noen gode råd til en beskymra mor?:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde sett det an over helga

kjøp inn masse godt, sunt eller usunt, og tilby ham

melon, saft, juice, yoghurt, is, sjokolade, potetgull, kaker - alt han får i seg er bra.

Skrevet

han får tilbud om alt han liker.. han har aldri vært sånd før altid klart å få i han en saftis eller litt frukt eller kjeks eller noe... melke produkter vil han ikke ha men han har stygg hoste, så han blir sikkert mere slimete av det.. han har ikke spist en bit av noe siden mandag.. og tar 2 slurker av flaska si og sier nei selv om han får bare eplejuice og safta han liker best hele tiden... men 2 slurker her og der er jo bedre enn ingenting... men han er ikke seg selv bare gråter og sover toppen 15 min i slengen natt og dag..hoster veldig mye..

Skrevet

Har du prøvd druer? Her pleier røde stenfrie druer være noe av det første de vil ha etter sykdom. Mye druesukker som piffer de litt, og da spiser de gjerne mer etterhvert. Dele de opp i små biter, og la han suge litt på. Hvis du er veldig bekymret, ring legevakt igjen, mas til du får komme inn. Om ikke annet for å dempe din bekymring.

God bedring til dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...