Gå til innhold

litt hjelp her? sliitsomt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lita jente som er 3 mnd om en uke, og hun NEKTER

å ta flaske :( Jeg kommer meg ingen vei.. jeg får ikke kommet meg på frisøren engang.. hun er heeelt avhengig.. jeg synst det er utrolig koslig å amme, å det skal jeg fortsette med, er bare det at jeg kan ikke gå ut av huset uten henne.. noen som kan hjelpe meg litt?? hun nekter å ta smokken å.. holder på å bli gal!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter:)

Skrevet

uff kjenner til den ja. Jeg har ikke noen kjempe råd, men har du prøvd å smøre inn tuppen på smokken med morsmelk? sånn at hun får smaken på det med en gang. Vi måtte bare prøve og prøve flere ganger før hun endelig tokk den. trur faaktisk det var svigermor som knakk koden.

Trur jeg ville la noen andre lære seg flaske, for hvem baby vil ha plastikk når godsakene bare er ett par knapper unna^^

Skrevet

prøvd forskjellige flasker/tuter?

og vær litt bestemt når du gir flaska, dytt den inn!!

ei på barselgruppa mi tok med flaske og baby til helsesøster, som klarte det!

la ev. pappan prøve, og du går ut av rommet (så hun ikke lukter melka di!)

Skrevet

jeg vil råde deg til å ikke dytte flaska inn! Lillemorble bare illsint av det, og alt ble bare verre. Hun tar så vidt flaske nå når hun kan styre den inn i munnen selv.

Men du kan prøve å massere kinnene når hun skal drikke av flaska. Samtidig som hun har den i munnen. Mamma som snakket om at hun gjorde det med oss, og det var slik vi fikk det til første gang......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...