Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg har nylig fått se to blå streker på en test og er overlykkelig! :-) Min mann og jeg har prøvd lenge nå og endelig satt spiren.

Jeg er ca 5 uker på vei.

Nå lurer jeg på når det er vanlig å fortelle arbeidsgiver at man er gravid? Jeg har veldig lyst til å vente lengst mulig, men nå holder vi på å flytte og pusse opp kontorer som igjen fører til tunge løft og malingsarbeid som jeg kanskje burde holde meg borte fra?

Og hvilken unnskyldning kan jeg bruke da? ;-)

Og er det greit om man maler med vannbasert maling? (vet at oljebasert skal man holde seg borte fra..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei... er forskjellig når man forteller det! Er litt opp til hva du selv ønsker...

Ang maling så bør man egentlig holde seg unna alt av maling, selv om oljemaling er det værste! Om du velger å male med vannbasert så husk å luft skikkelig!! :) Ang løfting så har det visst nok ikke så mye å si tidlig i graviditeteten... man kan ikke løfte på seg en abort eller noe...

Gratulerer så mye med graviditeten!

Skrevet

Hei!

Dersom du blir direkte berørt av malingsarbeidet, tror jeg at jeg ville sagt fra til sjefen min ganske tidlig. Slik at du kanskje kan få gjøre andre ting/oppholde deg litt utenfor malingsarbeidet. Sjefen kan jo få beskjed om at du ikke ønsker at flere skal få vite det enda, og at dere sammen kan lage en unnskyldning.

Gratulerer så mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...