Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Har en gutt på snart 16 mnd som fikk MMR-vaksinen for 10 dager siden. Han har nå feber på tredje dagen, og i natt var feberen oppe i 40.5. Noen som vet om det er normalt å få så høy feber pga sprøyten? Noen som vet om det gjør det verre å ta barnet med ut? Er like varmt ute som inne.Men har han selvfølgelig ikke midt i sola.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Kan dessverre ikke hjelpe deg, for her var det heldigvis ingen bivirkninger. Bør man ikke kontakte lege når feberen har vært så høy og at feberen har vart såpass lenge? Jeg ville tatt med meg barnet ned i kjelleren hvor det er svalt... hvis dere har kjeller da;) Ubehagelig å være i varme når man har feber... God bedring!
jippii Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Hvis feberen varer i mer enn 3 dager bør du kontakte lege. Det fikk iallefall jeg beskjed om da vesla reagerte på sprøyta.
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Ville nok kontaktet legen/legevakta ja. Mini var oppe i 39,9 men han hadde det bare i to døgn, og var i helt fin form utenom ( men det var ikke fullt så varmt da hans reaksjon kom)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå