Twintipp og himmelblå Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 For dårlig bilde... Trodde liksom det var bankers når de på kontoret der sa det var ok jeg! Hva tror dem ah, at jeg skal gjemme bomber i de store sandalene hans, eller selge han til gatamusikanter i Spania?!! Så nå er det ikke sikkert han rakk å få nytt pass før vi reiste! Skal gi dem fotografpassbiler så de ikke husker annent enn fjeset hans resten av sommeren jeg.. *irritert*
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Åh så kjedelig.. Ta nytt bilde og spør om det er ok, kan de ikke hjelpe deg på politistajsonen? Hvis dere ikke rekker å få nytt pass før avreise, kan dere få nødpass:D Lykke til og god reise:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Jøss da må jammen bildet ha vært dårlig, for vi tok passbilder av tulla når hun var 2,5 måneder og vi skulle til Egypt. De bildene ble RARE men godkjent som bare det!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2008 Vi tok 100 bilder. Han titter rett fram, ingen krage, munnen lukket og smiler eller andre forstyrrende elementer som kan "påvirke" bildet. Men, de mener han titter litt ned.. Det skal godt gjøres, jeg ser ihvertfall to stk. lyseblåøyne. En fotograf var visst tingen! Jauda, fotograf skal det bli! Så får jeg håpe vi slipper å få nødpass..
Lillesnuppis Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Ja gå til fotografen. der er du sikker på å få bilder di vil godkjenne. ikke for å gjøre deg engstelig, men nødpass får du nok ikke til sønnen din visst det er første gang han skal ha pass. Nødpass får kun dem som har hatt pass før og som er registrert hos passkontrollen. Datteren til en venninne av meg ble nekta pass til sin datter da de hadde glemt passene hjemme. Alle de andre kunne få, men ikke den lille jenta. så det ble til at mor og jenta ble igjen hjemme og fikk ett senere fly nedover. ( 2 dager etter) Så ikke sko deg på at du får nødpass. For da kan du få en stor overraskelse da du kommer på flyplassen.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Herregud så teit!? Jeg blir så matt over at det skal være SÅ strengt! Skjønner at det må være en bilde hvor man kan kjenne igjen barnet, men å tro at en toåring kan klare å få et perfekt bilde er jo direkte latterlig aarrrrgh... Vi skal ha nytt pass til lurven nå vi også, og det er jo dritt vanskelig å få til! Enda vanskeligere enn når hun var 3 mnd synes jeg. Matt Hva gjør dere om han ikke rekker å få pass da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå