C *baby i magen* Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 kan man sole seg når man er gravid? jeg har hørt at noen sier at man kan få ujevne brune flekker? men jeg finner ikke noe info om dette på nettet. noen som har sett det?
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Ja man kan få pigmentflekker, så det gjelder å smøre seg godt tror jeg. Vi reiser til syden på onsdag, og har da virkelig tenkt å sole meg B ) Tror nok det går bra!! Kos deg ute i solen du også!!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Man er mer utsatt for pigment-flekker, men det er ikke farlig så lenge du ikke overoppheter deg for da blir babyen stressa i magen. Drikk masse vann og søk skyggen i blant;) Det gav min jordmor meg beskjed om;) Du skal ikke steke deg.
lille2 Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Jeg er litt bekymret for at det skal bli for varmt for den lille inni magen jeg. Men det er vel ikke farlig å sole seg litt hvis man får i seg mye vann og tar litt jevnlige pauser i skyggen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå