Gjest Sekretøsa Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Smaker DRITT!!!! men men, hva gjør man ikke for dietten! *spy*
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Japp... funker bra i en smoothie, for det passer liksom inn.. men i te...det smakte skikkelig VONDT!!!! Men er vel bare og svelge unna!
Pysa Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 du holder ut? men det er jo cocosa uten smak og, kan du ikke kjøpe den? ellers trenger du jo ikke blande den i TEEN, da :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Hehe, yes you may jeg går på ketolyse...fett fett fett fett....
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Klart jeg holder ut! Jeg har jo enda 8 kg igjen før jeg skal krype til legen Men, det slo meg at jeg faktisk har gått ned 42 kilo...FØRTITO!!!!!! og jeg er enda feit!!! (sier ikke det for at andre skal si nei, men jeg er faktisk det). FY FAEN, jeg har vært svær :( :( Bare gått ned 15 aktivt nå da Hm, jeg fant 2 i hyllene, men den ene var vel til matlaging?? Jeg kjøpte den med smak, da.. hehe. Hadde den i teen fordi jeg ikke ville bråke med blenderen når minsten sover )
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 akkurat den ville vært morsommere på norsk haha fett inn, fett ut! MOHAHAHA! (drittlei)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå