Twintipp og himmelblå Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Mannen skal ha med sønnen vår på båttur "alene" idag, sammen med et vennepar og deres barn da. Og ja, jeg er lettere hysterisk. Tenker på alt som kan skje og har skrevet en avhandling allerede. Om at han ikke må snu seg om han skal sove alene inni båten, ikke gå langs kanten på båten etc. Tror han kommer til å få solstikk, ramle ut i vannet e.l. At han må huske på å gi ham drikke osv. Uff uff, ille å tenke sånn, men det er alltid jeg som gjør disse tingene når vi er utpå. Altså sørger for drikke i varmen, ordentlig smøring osv. Neida, det går vel bra vel:-S
Mille** Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Hehe...kokko!! Hvorfor blir du ikke med da? Evt skriv sms til han heeele tiden for å minne han på hva han skal gjøre? Sikkert ikke irriterende i det heeeele tatt, men.... ;o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 Jeg skal jobbe natten, og de rakk visstnok ikke inn til jeg måtte dra:-S Han min er typen om kunne smurt med smør istedenfor solkrem og han da, innbiller jeg meg:-p
*ale* Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Må spørre... ikke snu seg hvis han skal sove alene inni båten?? Skjønte ikke den... Men vet åssen du har det.. Er akkurat sånn sjøl.. Men du skal se de blir å kose seg, og kommer hjem lett solbrent men passe hydrert
Meg + 2 prinsesser Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Hehehehehe! *ler meg skakk* DU altså! Men veldig søt også da, hihi-
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Hehe, så bra det ikke bare er meg, for jeg er akkurat lik.. Men mannen min innrømmer og sier at jeg må si ALT, så han blir ike sur for å høre avhandlingene mine
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2008 He he *ta seg sammen* :-)) Nei, hvis han skal sove i båten foran, så må ikke mannen fly rundt i båten, men se at han ikke står opp og kommer seg ut liksom.. Herregud, jeg er gal! *skamme seg*
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2008 Hehehehe, godt vi er flere i samme båt:-DD
Mamsen og lillegutt Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 "i samme båt" haha..... (dårlig humor om dagene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå