Sivalur Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Leste i grilltråden om pinnebrød og da fikk jeg jo lyst på det. Er det noen som har en oppskrift å dele?
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har brukt vanlig pizzadeig ( ferdig posene). Har fungert ypperlig det.... :-)
Kaffemocca Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Gjør som Ugl@ sier, eller lag pizzadeif selv.Det er akurat det samme i pinnebrød som i pizzadeig=)
Sivalur Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2008 Aha.. da lærte jeg noe nytt idag også. Takk for tips!
*ale* Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 http://familiereiser.no/pinnbr%C3%B8dubakepoggjaer.htm Denne bruker jeg. Er vel den simpleste varianten da.. hehe... Lager ferdig deigen hjemme før turer eller før vi drar på hytta. Kjempeenkelt.
Kaffemocca Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Hehe=) Husker jeg var på jakt etter oppskrift på pinnebrød, jeg letaog leta og fant til slutt i den gamle speiderboka mi og var så fornøyd. Så sier jeg venninne til meg at det er jo egentlig bare pizzadeig, den tanken hadde ikke slått meg en gang selvom jeg hadde laga pinnebrød flere ganger da :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå