Gå til innhold

Å handle på ebay

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen andre som har erfaring med å handle på ebay. Jeg skal kjøpe en stelleveske derfra, men når jeg har tastet inn navn, adresse, kortnummer etc. får jeg bare opp at jeg har tastet inn telefonnr mitt feil. Jeg har prøvd aaalle ulike måter å skrive det på, men jeg kommer ikke gjennom. Chattet med en på ebay kundeservice, men etter at han hadde lett i over en halvtime fant han fremdeles ikke ut hvorfor det ikke går. Utrolig irriterende!! Noen som vet hva jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du skrevet +47 forran nr ditt? Tror det var det jeg gjorde. Har selv handlet en stelleveske der og fikk den nettopp. Super fornøyd og sparte 1000 kr på å handle den der enn å handle den i norge :0)

• 1 måned senere...
Skrevet

Blir ikke porto utrolig dyrt?

Skrevet

Jeg har handlet på ebay og spart en del penger :) Porto er ikke så dyrt. Når jeg alikevel betaler halve prisen inkludert porto for kjente varer så syns jeg det er fint.

Når du skriver inn telefonnummeret så må du skrive "+47 22222222"

Slik gjør jeg det iallefall.

• 3 uker senere...
Skrevet

Bruk Paypal!

Da slipper dere alt det styret og har sikker betaling. Jeg har handlet MASSE på ebay!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde også problemer med telefonnummer, men syns å huske at jeg måtte skrive 0047 foran for å få det til. Har nå handlet litt og spent på første levering fra HONG KONG - utrolig kul mail fra selgeren på kinesisk hahaha.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Noen ting man finner på e-bay er faktisk fri porto påandre leverandører sender også varene som gave..en sparer da en del penger i moms så blir ikke alltid så dyrt i grunn!

Pay-pal er du nødt å ha skal du handle på e-bay...tror ikke noe annet blir godtatt,har i alle fall vert nødt å ha det når jeg har bestillt no der i fra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...