Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en gutt på 6 uker,han skal helst henge i puppen hele dagen,så smokk er en fin ting,men den smokken skal han ha hele tiden,hvis jeg tar den ut hyler han bare,er altså veldig urolig uten pupp eller smokk i munnen,kan det være at jeg har for lite melk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske normalt. Sånn var jenta mi også. Hun har et stort suttebehov. Og nå er det hendene som skal suttes på. Er tre mnd.

Skrevet

om du tror du har lite melk må du bare la han henge i puppen slik at produksjonen øker:) men det kan jo hende at lille gutt bare har et enormt suttebehov. vil nesten tro at du har nok melk om han tar smokken og koser seg med den uten å skrike. hadde han sugd for å få melk regner jeg med han gir lyd fra seg..?

Skrevet

takk for svar,han har nok et stort suttebehov ja:)blir vell bedre etterhvert:)

Skrevet

Sånn var gutten min også! Jeg var helt lilla på brystvortene før jeg fikk ham til å ta smokken! Blødde, og måtte til å pumpe og gi flaske et par dager fordi jeg ikke klarte å amme. Ammet en gang pr dag de dagene jeg pumpet meg, men da satt jeg og strigråt mens jeg ammet..... Men så fikk jeg ham til å ta smokken, og etter et par dager avlasting med pumping begynte det å komme seg :-) Jordmor sa at han hadde et enormt sugebehov, og at jeg bare skulle la ham sutte på smokken. De nøyer seg ikke med smokken hvis de er sulten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...