Gå til innhold

ut av sprinkelsenga og over i stor seng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å prøve å legge eline i stor seng etter ferien.

det er en køyeseng som har stått intil senga hennes hele tiden. (har altid ligget på eget rom) så hun er vant til å se den og at det ligger gjester i den når vi har overnattingsbesøk.

Men bør vi ha sprinkelsenga stående noen dager etter at vi har innført den nye senga, eller pakker dere den bort med en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fjernet grindsengen med en gang vi byttet til stor seng. like greit å få den vekk, så ikke fristelsen blir for stor til å putte henne i grindsenga igjen hvis det går litt på tverke den første uka ;)

Skrevet

Vi ga sprinkelsenga til lillebror. Sa at hun var for stor til den nå og at lillebror måtte få den. Hun godtok det. Det ble litt surmuling den første natta før hun sovna, men ellers fungerte det helt fint.

Men vi forbredte henne lenge på at hun snart skulle få stor seng.

Skrevet

Vi byttet seng for noen dager siden. 4. natta i stor seng i dag. Har gått kjempefint, tullet litt i går, men roet seg fort. Han er 2 år og 3 mnd.

Skrevet

Vi byttet for et-par uker siden. Han fikk være med å skrue senga fra hverandre, og det var litt stas. Lite tull, men i dag fant jeg han på gulvet med ei bok, to timer etter leggetid. Hehe... Jeg leser bok, mor, var forklaringen. :o) Men stort sett holder han seg oppi.

Jeg ville ikke hatt sprinkelsenga i samme rom etter sengebytte. Ute av syne, ute av sinn! :o)

Skrevet

så greit å høre hvordan dere gjør det! Vår gutt på 2 år og 2 mnd skal få stor seng nå for lillebror trenger sprinkelsenga!

Dette blir spennende=)

Skrevet

Vi pakket ned senga,men har brukt den som "truemiddel" hvis han ikke vil legge seg om kvelden. Da kommer mamma eller pappa og sier: skal vi finne frem babysenga - da er det en som får fart på seg og legger seg fint i den stooore nye senga .o)

Det er så bra å ha et "ufarlig" truemiddel som du faktisk kan gjennomføre hvis de ikke hører etter

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...