Gå til innhold

Blir SÅ irritert på NAV!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fått foreldrepengene enda! Ringte dem, og da sa dem at pengene var overført... Men uansett, tenkte at man skulle ha dem på konto, SENEST siste dagen i mnd?? Jeg og snuppa skal på besøk til mamma som bor i en annen by, og da er det greit å ha litt penger... Argh! Er det ikke sånn at pengene skal være INNE på kontoen senest siste dag i mnd? Har jo sparepenger jeg kan ta av, men har bare irritert meg over NAV sååååå mange ganger nå....

Jaja, nå skal ikke jeg komme her å lage dårlig stemning :P Været er nyydelig her i nord, og det er deilig. Ha ei flott helg da damer :) Håper dere har fått pengene deres og slipper å irritere dere over det ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også ringt et par ganger denne mnd for de var jo så jæævli trege...men fikk de til slutt da..så håper du o gså for pengene dine i dag :) noe du helt sikkert gjør men kanskje ikke før litt utpå dagen ;)

ellers ha en strålende fin dag...får jobbe litt jeg :/

Skrevet

Dagen i dag er ikke siste dagen i denne mnd. det er i morgen den 31.mai.

Men det er ofte slik at pengene ikke kommer inn på kontoen før etter kl.14.00 siste virkedag i mnd, så da har du de sikkert på konto da.

Skrevet

Hehe, vi er nok ganske mange som er misfornøyde med NAV. Har vært flere tråder om det tidligere også. Og jammen fikk de ikke høyere lønn da de truet med streik! Synes virkelig de kan begynne å gjøre jobben sin skikkelig før de kan kreve mer lønn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...