mammatilsommeren Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Fru lyng og barnas hus. Der koster det 4300,-
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Tror de har den på Babyshop også, kul trille, men vet ikke helt hvor praktisk den er da...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Ikke praktisk? Jeg synes den virker nettopp det, men vil gjerne ha andre synspunkter :-) HI
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Her kommer noen synspkter om Bee Minus -Veldig trang sitteplass. Vanskelig med yttertøy, pose etc samt sikkert varmt hvis vogna skal brukes til reisetrille i syden -Ryggen er veldig lang (bra) men man kræsjer i kalesjen før man blir så lang som ryggen tilsier at man kan bli. -Mangler sportsvognstang. Føler at barnet faller litt ut liksom. -Kun 5 punkts sele, ikke mulig å bruke bare tre punkt så barnet blir ikke så bevegelig. Bra for sikkerheten, men ikke for komforten til barnet som gjerne vil røre litt på seg og se seg rundt. -Ufattelig dyr til bare å være en trille -Når kalesjen er oppe ser jo ikke barnet noen ting ut da den dekker over liksom. Og man ser ikke barnet heller.. noe av poenget med å ha barnet mot seg blir borte. Dette blir værre jo høyere vognfører er. Positivt -Kanon god å trille sammenlignet med andre reisetriller, virkelig bra trillekomfort -Kan styre med en hånd og legges ned og opp med en hånd -Den er lett og veldig stabil og har ok med plass i handlenettet -regulerbart håndtak i høyden, det er jo supert -Mye bra tilbehør og enkel å regulere seler, sittestilling etc -Forholdsvis enkel å legge sammen, men ikke så enkel som andre triller -Blir liten sammenlagt, og ikke så lang som mange paraplytriller. Den legges ned på en måte som gjør den firkantet i stedet for lang -Sinnsykt kul og gode muligheter til å endre kalesje etc -Bra bruktpris ved salg vil jeg tro Litt usikker på bruksområder til vogna. Kjøpesenter? På grunn av at den er så trang så syns jeg ikke den egner seg som reisetrille til varmere strøk, og som utevogn i Norge er den heller ikke egnet. Men KUL det er den virkelig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå