Gå til innhold

WHAT TO DO?????

1 høne i haneflokken-født

Anbefalte innlegg

Skrevet

VI bestilte persienner på må som skulle passe til vinduene våre, og fikk pris på 13 persienner med vaier og montering for 12100 kr, og da mannen var her og tok mål , var jo ikke jeg med rundt for å passe på at han skulle gjøre jobben sin, og da persiennene kom for montering etter 6 uker (skulle bare ta 3-4 uker) og montøren hadde nesten montert alle persiennene da jeg oppdaget at det var feil, de skulle henge helt inne i vinduskarmen og ikke utpå selve vinduet, montøren ringte da til han som hadde bestilt de og han kom senere samme dag og kikket og mente det hadde vært en misforståelse, og mente også at det var finest slik han hadde bestilt til oss, han kunne komme med et pris avslag idag dersom vi ville beholde de slik de er

og idag kom mailen, vi skulle få 1000 kr i avslag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det synes jeg var lite......for jeg kunne gått på ikea og kjøpt de til et par tusen kr og klippet de til og fått de akkurat like, bare uten vaieren

hvilke rettigheter har man nå? jeg har lyst å sende mail og si at de bare kan hente persienenne, men det er jo veldig mange hull i vinduene våre nå ............

råd trengs virkelig nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så irriterende da..

send en mail da vel og si akkurat det du syntes om dette, og se hva de sier? kanskje du får mer avslag eller noe annet?

Skrevet

flere pliiiiis?

Skrevet

si at du kan beholde dem om du får x % avslag. godtar de ikke det, leverer du dem tilbake.

Skrevet

hjeeeelp???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...