Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...å kunne komme ut av gjemmestedet sitt og roooope uuut:

DEEET EEEER FREEEEEEEEDAN!

Og jeg er på vei hjem fra Sveits!

Gjett om jeg gleder meg til å hente guttungen i barnahagen i dag, etter 4 dager borte fra småen!

Sveits har vært varmt og solrikt. Har ikke hatt mer enn noen få minutter tid til å titte på det landet jeg aldri har vært i, men jammen har jeg rukket over mange steder på få dager: Bern, Zurich, Lausanne, Estavayer le la... etc. Og mange meierier, mange dagligvarebutikker og snakket med mange hyggelige marketingfolk i de respektive bedriftene vi har besøkt. - vi har endog rukket å spise mange deilige lunsjer. Men akk, i Estavayer ble det servert froskelår, for de er visstnok froskenes by! URK!!

Ønsker dere fine, snille og morsomme damer en fantastisk helg i solen.. Skjønner det er finevær i Norge også.. jeg skal rekke et fly nå, men kommer sterkere tilbake om litt! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og for en fredag! Skikkelig sommervær får du i dag når du lander!

Høres ut som om Sveits har vært flott c",)

Og du spiste vel froskelår, hmm?

Husker for en del år siden, så var jeg en del av en større gruppe som var på jobb i tidligere Jugoslavia. Det ble arrangert velomstfest for oss, med helgrillet lam og andre godsaker. I tillegg ville de gjerne servere en av stedets speialiteter, som ble båret frem under mye fjås og latter - og da vi så hva som kom på bordet, skjønte vi hvorfor det var så artig. Spesialiteten var et helstekt sauehode!

Heldigvis fantes det i vår midte en ekte vestlending som med glede kastet seg over smalahåvve slik at vi andre slapp - og dermed hadde både vertskap og gjester stor moro av maten som ble servert c",)

Skrevet

Ja,nå er det freddan =) Å du kom frem fra skapet.Må ha vært fryktelig ekkelt der inne???

Ser for meg at neste grillkveld,så disker du opp med froskelår....gvak gvak og pjøyh....

Har nydelig vær her hjemme ja.Men lenger sør er det vist enda varmere.

Så nå vurderer jeg å søke jobb der assa.

Kos deg når du en gang kommer deg inn døra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...