ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Man kan få bestillt det, men tror du må betale litt for det.
Poteto Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2008 250 kr!! det var jaggu dyrt.. men når kommunen ber om vitnemålet, å eg har ikke eit vitne mål, har bare kompetansebevis. er det godt nok? har ikke gått 3 år på skole, kun tatt gk og vk1..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 kompetansebevis er jo vitnemål, da.... jeg ringte min gamle vgs og fikk kompetansebevis for de fagene jeg tok på gk, måtte ikke betale noe for det...
Poteto Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2008 okay. for eg spurde etter vitnemålet mitt, da sa dei "du har ikke vitnemål" men du har kompetansebevis.. her måtte eg betale
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 hmm... jeg har iallefall fått beskjed fra høgskolen at jeg må sende inn kompetansebevis.... kanskje vitnemål er når alle karakterene står på samme ark...? og at du har fullført.... trenger du det for å være lærling? kanskje vitnemålet er når du har tatt fagprøven? at utdanningen er ferdig...? men jeg vil tro at kompetansebevis skulle holde, det er jo standpunktkarakterene dine...
Poteto Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2008 ja, eg sender dei inn eg , så ser eg om dei ringer.. ja, dei ville visst ha det.. trodde og dei krevde vandelsattest eg når eg skal i lære i bhg.. så den har eg henta, kan eg bare sende den inn eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå