Masaili <3 Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Vurderer å studere økonomikonsulent. Har fra før en kandidatgrad i planlegging og administrasjon fra høyskole. Mye jobb med nki studier? Vanskelig? Lett å få jobb etterpå?
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Nå har ikke jeg tatt annet enn helseservice på vgs-nivå, men det tok med omtrent 2 mnd. (har 1 1/2 oppgave igjen, men jeg "kan" svarene). Er enda i permisjon, og har et kurs til jeg må ta før jeg kan begynne og jobeb, så det siste kan jeg ikke svare på...
* 5 om dagen * Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 ja,og jeg er ferdig om 14 dager... kan bare svare på de 2 første spørsmålenee dine da.. er masse jobb ja, du kan gange det med 3 iallefall,uten å ta for hardt i, i forhold til det det står på studieplanlegging. og ja, er vanskelig, men nå hadde jeg ikke noe erfaring med regnskap, og jeg har tatt regnskapsskolen.(det sto man ikke trengte det heller) så er nesten umulig å klare seg,uten hjelp fra lærer,og med andre studenter.(læreren er mange ganger treg,tar opp til en uke på å få svar, om en får svar da.... så ha god disiplin, og godt mot, så klarer du det.... lykke til....
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Man bør være veldig strukturert og flink til å sette av tid ( noe min kjre ikke er so har et kurs i økonomi og ledelse liggende å slenge, jeg skal tvinga ham til å fullføre før det har "gått ut på dato" ;-) Han har fagbrev så dette er får å "fylle på litt". Spørs hva man har, jeg tror ikke det er det gunstigste å basere hele utdanningen på NKI, men som etter/ videre utdanning feks er det ypperlig :-)
* 5 om dagen * Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 da kan det ikke ha vært den mengden med stoff, som jeg har hatt i regnskappskolen....bare å få en innsending klar, kunne jeg sitte å jobbe alt fra 9-12 timer.... så er glad jeg er ferdig, og nå kunne jeg ikke tenkte meg å søke jobb innen dette faget....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå