Ravna Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Huseieren jeg leier av forlanger plenklipp en gang i uka, noe jeg rett og slett ikke får gjort med en vilter toåring løpende i bena på meg (bokstavlig talt, jeg har ingen som kan se etter ham, og tør ikke ha ham helt oppi klipperen). Nå tenkte jeg å sette opp en lapp på butikken der jeg søker etter noen som kan ta seg av klippingen for meg. Hva er det vanlig å betale for det? Jeg vet ikke nøyaktig hvor stor hagen er, men det er en vanlig villahage, tenker det tar 15-20 min å klippe den.
Ravna Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. mai 2008 Ingen forslag? Selv har jeg faktisk ikke peiling.
Næsningsfrua Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Tja, en femtilapp kanskje? Har ikke peiling egentlig, plenklipping har jeg unger som gjør. De er tenåringer, da.
1 høne i haneflokken-født Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 vi klipper plenen når guttene er i seng, går ikke det ann for deg?
Ravna Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 Nei, da våkner han. Plenen er rett utenfor soveromsvinduet hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå