Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har måttet lære meg noe nytt, hehe... Har sluttet å bruke stellebordet fordi hun er en stor mark, og skifter helst på gulvet eller i vår seng. Men hun nekter plent å ligge på ryggen, og blir helt krakilsk. Så nå har jeg måttet lære meg å skifte bleie og kle på på en unge som står på alle fire=) hehe... Ellers har jeg skiftet bleie stående en gang, skulle skifte på et toalett som var dødsekkelt, de hadde ikke stellerom og jeg hadde ikke med liggeunderlag. Så da ble det stående.
mamman til to gutter Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Mini nekter å ligge på ryggen, så han står når jeg skifter nå. Hjemme er det helt greit, for da står han på guvlet og holder seg i en stol og jeg sitt
mamman til to gutter Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 hihi, mini trykket på lagre før jeg var ferdig:-) jeg sitter på gulvet ved siden av, skulle det stå. Problemene kommer når vi ikke er hjemme, som i går når vi var på kafe og gulvet var så ekkelt at jeg ikke ville mini skulle stå på det og jeg ville hvertfall ikke sitte på det. De hadde stellebord, så prøve å få han til å ligge på det for tørr ikke la han stå oppå, men det fungerte selvfølgelig ikke, så jeg endte opp med å legge han over den ene armen min mens jeg vasket med den andre (for det var jo selvfølgelig bæsjebleie...). Har også skiftet med han liggende oppå et dolokk når han egentlig var alt for stor til å ligge der...
Mamsen87 :) Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Vi pleier og skifte tissebleiene mens han sitter på fanget vårt. Bæsjebleiene er litt værre med. Da må han tvangsholdes så han ligger på ryggen, siden pappan er sykemeldt blir det ofte så han holder mini fast mens jeg skifter. Rareste sted.. Hmmm... Ikke gjort det så veldig mange rare steder tror jeg. I bilen. Og i gangen på likningskontoret Da lå han i dypvogna, så skifta oppi den da.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Har ikke noe med stilling å gjøre, men vi var i danmark på mandag og da vi kom inn på hotellrommet var det så varmt at jeg strippa mini og fant ut at det var på tide med ny bleie. Tok den av og han stakk som vanlig. Gikk vel 30 sek før han hadde tissa ved siden av dusjen, jeg begynner å tørke opp, og mens jeg gjør det legger han den kabelen ved døren, smiler og ler, og stikker inn på rommet, og fortsetter å drite. Herlig:) heldigvis var det ikke teppe på gulvet så det gikk greit å vaske:)
* 5 om dagen * Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 her går det mest liggende stilling, men på fly,måtte jeg ta 2 svære dritbleier stående, og det var ikke kjekt...godt jeg og lucas samarbeidet godt..hehe..blir 2 år i juli. også har han spydd og drite seg helt ut i bilen, da ble det bagasjerommet som var mest egnet...eller,egnet og egnet, var i en personbil da, så var ikke så kjekt likevel.... men nå kom jeg til å tenke på en annen gang, når jenta(på snart 7 ) MÅTTE tisse, når vi nettopp var kommet inn i oslo(vi bor ikke der) så da kom jeg på en lur ide :-// tisse i en bærepose...hehe...gikk bra det også...
Gjest Morn du Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Synes jeg ser det:) Stolt gutt, kan jeg tenke meg, hehe.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 På en benk inni lekevogna på toget, han hadde bæsja og doen var konstant opptatt, ikke lett å skifte på en smal benk mens toget rister avgårde.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Har skifta bleie i buss, bil og båt i hvertfall.. Stilling var vel da jeg måtte "sitte" på minsta ( holdt kroppen hennes forsiktig fast mellom leggene mine mens jeg skifta skitræva på en rasende unge som vræla og nekta å ligge stille. Hadde ikke tid til å dusje siden vi skulle rekke en buss for å komme oss på helsestasjonen..hehe Sikkert litt av et synd for 2 1/2åringen flira godt....
mamma-til-4 Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 På fòrrommet i stallen:) Doen var alltid opptatt og vi hadde ikke tid til å vente lenger:) Funket fint det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå