MINY Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Hei, jeg er 39 veker på vei og siden i går kveld er veldig "tissetrang",går på do hver 5 minuter og har avføring veldig ofte. hadde en urolig natt og håper bare at det begynner å skje noe. Tror dere at jeg må ringe til jormor. Kan dere være så snille å svare til meg?
Mops7 Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Slik har jeg vært også den siste uken. Er 39+3 i dag. I dag og i gårkveld har endelig den berømte slimproppen gått, eller, mye av den i allefall, så det nærmer seg jo. På den annen side kan det gjerne gå en uke eller tre til, så vi gjør nok lurt i å ikke vente for mye:)Lykke til i allefall, snart har vi babyene våre her:o)
MINY Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 tusse takk for svar men jeg lurer på om det er mulig at fostervannet går av på denne måten også?
Mops7 Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Hvis du mener om fostervannet kan gå sånn litt og litt, så kan det absolutt det. Hvis hodet til baby ligger langt nede sperrer det litt for vannet, og slipper derfor bare ut litt og litt. Er du usikker er det bare til å ringe jordmor, hun vil nok be deg ta p bind for å se hva som kommer ut, så det kan du jo gjøre allerede nå?
MINY Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 hva slags pbind er det?tussen takk for alle svarene forresten
ninanja Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Ta på et helt vanlig bind. Sånn som man bruker når man har mensen. Lekker du, vil det komme i bindet, og da kan jordmor sjekke hvor mye det er og hva det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå