MammaMia123 Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Vet dere av noen fine aktiviteter man kan finne på med ei på 3 år? Noen gårder man kan besøke, parker, utflukter m.m? Er så lite kjent her, selvom vi har bodd her i snart ett år. ;o)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Hei.. Kan du ikke bli med på dib-treff:) Vi er en gjeng i Sandnes som møtes innimellom, av og til bare med babyer og av og til med storesøsknene også, som er i alderen 3-5 år.. Jeg kan si i fra til deg neste gang vi skal ha treff.. vi tenkte å få til ett treff ved mosvannet om ikke lenge.. Men for å svare på spørsmålet ditt.. -Det ligger en fritidsgård på Gausel, den er kjempe koselig. -Soma gård ( http://www.somagard.no/ ) der er jenta mi i dag med barnehagen sin.. -Hove plantesalg, der er det laget koselig til for piknik, er også en del dyr.. det ligger på vei mot Ganddal, (forbi Sandnes mot Jæren) -Vaulen, kjempe fin strand med lekeplass - Sandveparken i Sandnes.. -Havanna lekeland -Metro lekeland Ja det var det je kom på i farten, ikke så mye i Stavanger da, men er jo ikke langt til Sandnes og omegn da, hvis du har bil
sydilla Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Soma gård (ligger ved Sandnes) - kjempested. ÅPent i helgene, har masse smådyr og aktiviteter (hoppeputer, gravemaskinger, hoppe i høyet ol). Stavanger museum - kommer litt an på utstillinga da, men vi har vært der flere ganger med våre gutter. Den der nye geoparken nede i byen, mye morro å klatre på der. Ellers er bibiloteket og barnemuseet på Sølvberget en slager her i gården.
MammaMia123 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2008 Ååå så koselig! ) Jo jeg vil helt klart være med på det! ) Jeg sender deg mailadr mi på pm til deg jeg! Jeg har bil så vi er med på alt vi )
trulletrollemor Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Signerer de over, og i tillegg anbefaler jeg: - Lekeområdet inne på Oljemuseet er bra - Barnemuseet i Kulturhuset - Trollskogen på Hundvåg (veldig bra for tur med familien) - Barnebiblioteket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå