Gjest Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Det er riktignok avstandsforelska med trykk på avstand ... Jeg blir helt mo i knærne av han vokalisten i My chemical romance! Så en musikkvideo her i sted og kjente plutselig at hjertet satte opp takten betraktelig :-) Det er vel gjerne hormonene som spiller meg et lite puss ;-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Fint å kunne skylde på hormonene da
*ale* Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Har bare en, men har hatt ham i maaange år nå også da .. hehe.. Ble litt merkelig når jeg plutselig havna på fest sammen med ham da (norsk)... Visste liksom ikke heeeeelt hvor jeg skulle gjøre av meg,., DET var fjortisfeeling det!!!!!!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Haha ja det kan jeg tenke meg!! Er vel litt mindre sjans for at jeg treffer på mine siden jeg sjelden er på Hollywood-kjendisfest eller internasjonale fotballgallaer:P
*ale* Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Hehe.. burde egentlig bytta ut min med en hollywood dude.. Blir å treffe på ham igjen i sommer, litt slitsomt.. Blir helt nervvvvis bare jeg tenker på det... Sliter litt hvis han skulle finne på å legge inn aksjer, for å si det sånn... Bare å løpe da...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Sukk.. tenk om jeg kunne truffet på depp'ern i sommer da... *sukk* Du får sørge for å ha joggeskoa i nærheten så du får spurtet unna!!
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 *ale* ... hvem er det da??? Ble skikkelig nysgjerrig jeg nå! Er i hvertfall klar for å kaste alle hemninger hvis jeg plutselig skulle havna på samme fest som min "utkårede" ;-) Sannsynligheten er jo nokså liten da, siden jeg (som cat78) heller sjelden blir invitert på kjendisparty i Hollywood!
*ale* Skrevet 30. mai 2008 #11 Skrevet 30. mai 2008 Er sikkert noen her inne som kjenner ham så tror ikke jeg drister meg til å legge ut noe navn.. hehe.. brent meg på det før... Men musiker iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå