Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Er vel fordi vi fortjener det eller;-D Har sittet hjemme og jobbet et par timer nå og tror faktisk jeg tar fri resten av dagen og koser meg med lille rosa. Jeg oppdaget noe underlig i helgen. Jeg sov borte en natt. Kom hjem og syntes plutselig frøkna var forandret og blitt så annerledes enn dagen før..... Idag synes jeg akkurat det samme!!! Er det sånn at vi blir litt blinde når vi ser hverandre hver eneste dag, og at en natt fra hverandre faktisk er ganske så sundt for alle parter? Jeg tror det!! Hun er jo ennå skjønnere i dag enn da jeg dro - om det er mulig! Og tenk, pappan har lært seg (helt selv altså) å sette opp håret til lille rosa, så nå tar hun inn alle kanaler fra P1 til P4 og det er kun på den ene "antennen"..............fniiiis.............søt ja! Begge to:-))
Reveenka Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Deilig i dag ja! Tror forresten du har rett i at vi ikke ser forandringene som skjer fordi vi er for nær - og det skjer jo så mange ting i rekordfart i den alderen! Flink pappa da - antenner er fine saker! Revungen her kaller dem musehaler; det må være verdens søteste ord tror jeg! c",)
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Hehehe slik hadde jeg det da vi var borte en helg også synst minstemann hadde forandra seg så mye. Er nok litt blind når en er hjemme ja.. Her er det overskya idag, skikkelig nedtur etter flotte dager, de lovde sol, men hvor er den, jo bak skyene....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2008 Og tenk, her går lille rosa naken og bader ute på terrassen, og jeg i bikini - et syn for guder..........hahahahahahahahahaha:-)))
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Jah...her er da sola,og mygg og knott og aaaargh.... Syns sånne søte små antenner er innmari kule jeg =) Vært ute å tulla hele dagen.Blir aldri ferdig med å så frø heller.. Vært å leita etter dåpsgave,men finner ingenting fra oss....Blir lettere og temmelig sinna av det.... Verner mine solbrente deler i dag.Så ingen soling på meg nei.Å vertfall ikke i bikini!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå