Gå til innhold

når begynner dere i jobb?


oktoberprinsesse *mamma*

Anbefalte innlegg

jeg begynner igjen neste uke. da er tulla 7,5 mnd ca. gleder meg helt vanvittig! godt å komme seg ut litt! har 2 unger så kan bli ganske sliten av å gå hjemme. selvfølgelig blir det litt trist å reise fra den minste, men pappaen er hjemme i 6 uker og jeg er ikke så lansgt unna pluss arb. tidene er ganske greie. har bhg plass fra august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg begynner 4 aug. pappen tar over med sine 6 uker og jenta mi begynner i barnehage 1 sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begyner på skolen igjen 18.august, lillegutt har fått bhgplass fra 4.august så jeg regner med å ha innkjøring på han i bhg rett før skolestart :-)

 

Gleder meg skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet en uke allerede nå. Var godt å komme på jobb igjen, men nå skal det bli godt med helg og mye tid sammen med lillegutt igjen ;) Pappan er hjemme med han nå, han begynner i barnehage i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beg ikke før 18 sept.

Jeg gruer meg skikkelig!!! Jeg er vel av den typen, som har KONSTANT dårlig samvittighet, om jeg ikke er til stede selv. Helt idiotisk, men er bare sånn....

Har jobbet litt nå i noen uker (krise på jobben), må innrømme at det er litt deilig med "ferie" fra 3 unger noen timer.. hehe...

Men føler minsten er ALT for liten til å være borte så mye fra Mamman sin... Huff.... Alle sier jeg er en hønemor, kan bli litt for mye av det gode.. Redd for alt mulig, og ser farer i det meste.. Mine to "store" på 8 og 11 syns nok det er litt kjedelig , da jeg nok er litt "strengere" mammaene til vennene...

Andre som er sånn ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på skole i midten av august og i arbeid igjen i september. Jenta begynner i barnehage 4. august, og jeg kjenner jeg gruer meg!! Kunne ønske jeg kunne være hjemme til hun var 1.5 år.. Syns hun er for liten til å begynne i barnehage, og at hun fremdeles har det best hjemme med foreldrene sine til hun er litt større. Men men, har ikke noe valg så det må gå bra det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å jobbe igjen i midten av august. Da skal pappan være hjemme ut året til minsten begynner i barnehagen i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 august best sannsynligvis.. har IKKE lyst... :(

Så får se om jeg ombestemmer meg og blir hjemme til over jul... har søkt på skole også, så vi får se... fleksibelt studie, så han trenger bare være noen timer i bhg enkelte dager i uka... ellers mange dager fri..

 

men får se, men kjenner jeg gruer meg... Uansett ikke aktuelt at ahn skal være i bhg fra 08-16 hver dag... blir nok 50 % jobbing her ja, også bytter jeg og sambo på et skift... slik at han går 1-2 dager fast i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner 18 august, men GRUER meg... måtte skrive et eget innlegg om det, for jeg syns det var så fælt, huff!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte 26 mai, da var gullet 7 måneder. Nå skal hun være hjemme med pappan nesten hele sommmerferien. De dagene han må jobbe skal hun til dagmamma. Jeg har 9 uker igjen av permisjon som jeg skal nyte i høst sammen med gullet. Hun har bhg-plass fra august, men tror vi drøyer med å sende henne til jeg skal i jobb igjen i oktober.

Jeg har begynt i helt ny jobb, merker det er slitsomt med lange dager og lange kvelder (og noen våkenetter:))

Men fy søren så mye mer jeg setter pris på fritiden nå enn før jeg fikk barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg skal begynne å jobbe 1 august da får pappan 5 av mine uker. Gler meg skikkelig (ny jobb) men kommer sikkert til å savne å vere hjemme. Barnehage fra 18 aug noen timer om dagen frem til pappan begynner å jobbe 7 sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...