Cybele Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 ...Kommer mensen som vanlig da? Skulle hatt el for en uke siden, midt oppi alle eksamner og nerver. Ingen el kom, ikke el-slim, ikke ømme bryst osv. Altså, jeg har ikke hatt el denne måneden. Sånn er livet. Men når komemr TR? Tenker med gru på seksti dagers venting, osv. Og hvordan kan egentlig TR komme uten at man har hatt EL? Hehe, mye spørsmål her, men jeg lurer så fælt! Takk for svar!!!
Cybele Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. mai 2008 Glemte å opplyse om at jeg har tatt el-tester over en god periode, så jeg har ikke hatt en "umerkelig" el. Og jeg er ikke gravid...
Maine Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Mensen kan komme selv om man ikke har el. Ofte vil den komme endel senere enn vanlig da koppen prøver å ha el opptil flere ganger og så gir den opp og ender med mens (kanskje litt annerledes mens enn vanlig). Noen ganger får man ikke mens på flere uker. Jeg har måtte få hjelp to ganger for å få mensen igang igjen siden jeg ikke fikk el. Hvis ikke mensen kommer noen dager etter den skulle burde du ta kontakt med en lege. Kjedelig å vente i evighet på mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå