Candy girrrl Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Vår store drøm.. 3-4 mnd til et sted med sol, sommer og palmer. (Ikke kanariøyene) Leie et fint hus, kanskje reise litt rundt og bare slappe helt av
Dotten Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Oj.. Hørtes kjempedeilig ut. Er det betemt at dere skal eller bare drømmer dere om det?? Jeg vil også gjøre noe sånt...
Nemofish Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Åhh... Så utrolig deilig da! ) Det vil jeg også!!!! Reise til sørstatene og slappe av, spise god mat og reise rundt i USA! )
Candy girrrl Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2008 Ja vi har bestemt oss. Men har bare ikke bestemt hvor. Har lyst å finne ut hvor det er mest mulig eksotisk men samtidig trygt for ungene. Så vi ikke reiser hjem med kolera og en unge for lite..
Dotten Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Ok. Heldiggriser! Goood tur! Om dere ikke orker å være på samme plassen hele tiden, er det jo viktig å ha et utgangspunkt som ligger såpass sentralt, at dere ikke bruker for lang tid på å reise rundt, om dere skal tilbake til utgangspunktet, om du skjønner. He, he.
Nemofish Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Ååå, da anbefaler jeg virkelig USA: MYE å se og gjøre for liten og stor, trygt og godt, enkelt med mat, hygiene og BILLIG nå som dollaren er på vår side! ;O)
charlotte,b Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Hei! Det høres jo helt nydelig ut, misunner dere der. Men vi har alt bestilt 2 uker til Lanzarote med besteforeldre, tante og onkel til ungene. Så det blir bra!!! Det er kun vi som har 2 barn, så da får vi mye barnepass, og så kan jeg og min mann kose oss litt alene på turen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå