Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Mannen min blir utrolig sår på forhuden etter sex. Blir knall rød, og det svir visst grusomt. Går bort igjen en stund etterpå, så kan ikke vise det til legen siden det ser vanlig ut noen timer etter sex. I tillegg har han fått en kviseaktig sak på penis, som det væsket fra. Han trykket ut væsken og det ble da et sår som var ganske stort og dypt. Noen som vet hva dette kan være?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Den kviselignende greia, kansje det er herpes? burde få det sjekket opp når det kommer da.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Nei, men ville nok ha sendt han til legen for det...Legen kan jo kanskje stille diagnose (hvis det er noe) ut i fra hva pasienten sier. Hva med å ta bilder av penisen etter sex???
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 kreeeemt!! høres ut som han har hattt den i etsende syre! sjekk om din ph. de kvisene han har må vel fortsatt klemmes ut:-)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Mulig han har fått sopp, prøv å behandle dere begge med Canesten. Dere må begge behandles og ikke bare han, for da har dere det gående i evighet. Mulig det er kvise han har fått, men også herpes. Han burda sjekke dette opp hos sin lege.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Trykkleifen er med meg i dag også ser jeg....burde skal det stå og ikke burda!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Takk for svar. Syns det er rart om det er herpes, vi har vært sammen i 2 år og jeg er ganske sikker på at han ikke har vært utro. Det har heller ikke jeg vært... Sopp kan det kanskje være, ja... Jeg har ikke sopp tror jeg, men kan jo ta en behandling og se om det virker... Får sende ham til legen uansett...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Vi bruker kondom som prevensjon forresten, kanskje han reagerer på den?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 vi bruker kaviar som glidekrem. kan det være at han reagerer på den? hi.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 Sikker kan man aldri være. Synes det høres ut som syfilis eller herpes.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #12 Skrevet 30. mai 2008 Herpes!!! Ganske sikker, jeg har det også sånn når jeg har utbrudd. Ikke ha sex med ham før dere har funnet ut av det. Det smitter kjempelett når det er utbrudd.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #13 Skrevet 30. mai 2008 Tviler på at det er herpes, siden han svir etter hver gang dere har sex. Tror heller han reagerer på kondomet eller bakteriefloraen din.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #14 Skrevet 31. mai 2008 Kaviar som glidekrem...jaja, hver sin smak...ler Men ser du skriver lengre opp at du har vært med denne fyren i 2 år og han har ikke vært utro. Det har ingenting med saken å gjøre, for man kan faktisk være smittet med herpes uten at man vet det og utbruddet bør man ikke få før flere år senere. Mange har faktisk viruset i kroppen hele livet og merker aldrig noe til det. Han burde virkelig få sjekket dette ut.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #15 Skrevet 31. mai 2008 Min samboer har får også lett rød/sår penis etter samleie. Ingen av oss har noen kjønnssykdommer (vi er testet) og vi har vert sammen i 3 år (uten innblanding fra andre) så det er rett og slett en slags allergi/reaksjon på min væske. Ph-verdi, så det kan væreså enkelt som det. Men du sier dere bruker kondom.. latex allergi? Kaviar?? øh.... Ellers med det så er jeg svært usikker på såret, hadde anbefalt dere til å la lagen titte på det!!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #16 Skrevet 31. mai 2008 Hørtes ut som syfilis spør du meg. Min x hadde det, og det er skremmende likt det du beskriver her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå