nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 hadde eksamen i går, gikk forsåvidt bra, og nå har jeg studiekompetanse ) mormor har operert bort mesteparten av kreften, men de hadde ikke fått bort alt.... MEN fikk vite i går at det er mye mindre kreft igjen enn det de hadde sagt til henne først, så det er jo gode nyheter ) tror hun får dra hjem i dag eller i morgen... bikkja til svigersene er fortsatt død, men de kommer hjem i dag og broren til sambo kan flytte hjem igjen i dag. skal bli deilig å få huset for oss selv igjen. så i dag tar vi en velfortjent kosedag, skal t i skogen, ha med god mat og kanskje fiske litt, vet ikke enda, men tar det som det kommer.... så tror jeg kanskje at vi skal ha barnevakt i kveld og sambo og jeg skal ut og kose oss... ) ha en fin dag alle sammen!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 hørtes ut som en hektisk uke ja... godt det går bedre med mormora di og at det ordner seg for svigers og gratulerer med studiekompetanse
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 takk ) begynner å se lys i tunellen nå, er bare så typisk at alt kommer på en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå