mareritta nr2påvei*høygravid* Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Hei! Har blitt skikkelig forkjøla med vond hals (klarer nesten ikke å svelge), tett nese og vondt i hodet. Åhhhhh det er så slitsomt Har nesten ikke sovet i natt. Det er varmt og klamt. Noen som har noen gode råd?? Jeg drikker masse vann (men ender som regel opp med halsbrann, blæh), har prøvd med en kopp te. Flere som har blitt sånn i den varmen som har kommet nå?
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har nå vært sår i halsen i en evighet.. Pga halsbrann det da. Og litt snorking =/ Hos meg hjelper det med is - det være seg knuste isbiter eller vaniljeis. Det er sikkert noen medikamenter som hjelper også, men jeg synes is er mye bedre enn medisiner jeg da.. =P
mareritta nr2påvei*høygravid* Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 Så fint da!! Er veeeeeldig glad i is he he
Ellie30 er høygravid:-) Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Jeg kurerte det med akupunktur, en behandling, og det hjalp etter 3 timer:-) Jeg går fast og tar akupunktur en gang i uken for modning og nevnte halsen, da fikk jeg to nåler, en på hver side av nesen! Jeg dro også til legen for å sjekke at jeg ikke hadde streptokokker, for da må man jo ha penicilin. Jeg hadde gudsjelov ikke det! Ellers så er det bare å pøse på med C-vitamin og halspastiller, det hjelper meg iallefall:-) Lykke til og god bedring
Bdur Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Det som virker best på sår hals er varm melk med honning garanterer rask lindring av sår hals:) Halstabletter virker dårlig og sakte.
LASARUS-på vei til føden nå! Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Jeg kan anbefale COLDIZIN det får du kjøpt på helsekosten og er et vidundermiddel! http://www.buyhelse.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprdinfo.aspx%3fplid%3d667&plid=667 Sjekk ut denne linken, der står det litt mer om coldizin. GOD BEDRING!
mareritta nr2påvei*høygravid* Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2008 Takk for det! Takk for tips og råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå