Gjest Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 så da hadde jeg kanskje en sa?? er det noe jeg bør gjøre nå eller kan jeg bare la kroppen ordne opp selv? og se på det her som en "normal" mens? er litt trist, men det var uansett så tidlig at jeg hadde ikke klart å slå meg til ro med at det skulle gå bra .. men nå lurer jeg på om vi skal vente til over sommeren eller bare fortsette, hva ville dere gjort? takker for svar
påtjukken Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 så trist da.. en bør vel egentlig vente litt med å prøve igjen etter sa så eg ville venta til etter sommeren viss eg var deg... Men iallefall.. masse lykke til og håper det går bra neste gang:)
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 skal heldigvis til legen på tirsdag, så da får jeg ta det opp med henne
Dotten Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Huff så trist da. Men etter hva jeg har lest her inne, kan man vente èn mens, før man prøver igjen... men legene er ikke konsekvente på hva de anbefaler. Ta det heller litt etter hva dere føler selv! Føles det riktig å vente, så gjør det, om ikke så fortsett som før Masse lykke til!
scoobydo Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Heihei! Så trist... Legene sier så mye forskjellig i fh til om man bør vente eller ikke vente... Det er ingen medisinsk grunn for å vente visst nok.. eneste er at de mener det kan være litt vanskeligere å rekne ut termin om man ikke har hatt mens først! Men det spørs hvor langt du var på vei?!... Gjør som dere selv føler for... vil dere prøve igjen med en gang ville jeg ha gjort det! de sies jo at man er ekstra fruktbare etter man har mistet...
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Uff, så trist! Hvor langt var du på vei?
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 var bare 5 dager over ikm, og nå har jeg allerede sluttet å blø. hadde bittelitt klumper rett etter sexen, og så har jeg hatt litt blod, men kun brukt truseinnlegg. så synes hele greia er merkelig. veldig glad jeg skal til legen på tirsdag. har fortsatt mensmurring og litt kramper også.
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Får inderlig håpe at det bare var en uskyldig blødning. Men er jo litt rart hviss du ikke tester positivt lenger... Da kan det være at du har hatt en kjemisk. Det kan ofte utsette mensen noen dager. Lykke til hos legen på tirsdag!
bomsa Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 Teststreken er borte? er det kontrollstreken eller gravide streken? Kan det være at testen er ødelagt? Kan blø uten at noe er galt da, tror du skal ta det med ro til tirsdag og heller høre med legen da.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #11 Skrevet 30. mai 2008 ja blir spennende å se hva som skjer. vi er jo ikke aktive prøvere enda, mer det som skjer det skjer, men man blir jo litt tullerusk når mensen blir krøllete når man normalt har den nesten på klokka
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 30. mai 2008 #12 Skrevet 30. mai 2008 Teststreken er gravide streken =)
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #13 Skrevet 30. mai 2008 gravid streken er borte hehe.. kan så vidt skimte den der, men den er mer eller mindre borte. spotter litt igjen nå. men det er som uttynnet blod.. BEKLAGER ALLE DETALJER IDAG; men jeg har ikke opplevd dette før så klør meg litt i hodet
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 30. mai 2008 #14 Skrevet 30. mai 2008 Det høres ut som en kjemisk gradivitet. Du trenger ikke å vente før du prøver igjenn da. Håper spiren sitter snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå