Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som er vanlig å tjene på nattjobbing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer jo ann på hvilken type nattjobbing..

tror f.eks nattevakt på et sykehus tjener noe mer enn en som står i kassen på esso

Skrevet

Fra 140 - 300.- timen... Det kommer jo helt an på hva man jobber med, annsinitet, alder, utdanning +++++

Skrevet

helt vanlig prod.jobb. fått tilbud om 120 gjennom vikarbyrå, men det er den samme lønna jeg hadde for å gjøre samme jobben før men da ansatt i firmaet og da på dagtid. syns det er utrolig dårlig med tanke på ekstra belastning i forhold til arbeidstiden.

Skrevet

120.- er utrolig dårlig... Men kommer litt an på alder og... Er du under 20 så kan det ha litt og si... Ikke noe utdannelse eller annsinitet!??!

Jeg hadde aldri jobbet natten for 120.- timen.. På bensinstasjon f,eks så får man ca 140-160.- i timen for natten.. ( avhengig av annsinitet)

På sykehjem f,eks er vel nattetilegget på 26 kr.. Dvs at man med minstelønnen på et sykehjem ville hatt ca 143,. timen for nattejobbing.. ( nattetilegg starter 17.00 der jeg jobber)

Skrevet

Jeg er midt i 20 årene, jobbet med det samme som denne jobben i 5 år, går på høgskole, så dette er bare en sommerjobb. Men har ordnet opp i det nå. De hadde bare skrevet opp grunnlønna, ikke nattillegget i avtalen min. Det er på 40,- så, da ble det plutselig en helt annen sak! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...