Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Akkurat nå kom nervene gitt.... Sitter helt alene på stua nå, sambo og barn sover enda... og nå begynte det å slå meg hva som skjer imorra... Har holdt på å planlegge til denna dagen i snart ett år, så det er plutselig litt rart at den faktisk er her i morra allerede!!!! Nei huff og huff damer...det er vel for seint å rømme til utlandet for å gjøre dette...hehe!! Ha en fin dag damer!!!
Pysa Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Oj, så spennende, da! Gratulerer! Og bedre vær kunne dere vel neppe fått, vil jeg tro? (antar at alle har samme vær som meg, kortsynt som jeg er)
Axus' girlfriend Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 ååååå, så spennende!!! tenk, etter alt "strevet" så kommer fortjenesten:) kos deg masse i morgen. går ikke alt som du har tenkt, så bare smil og glem det med en gang - dagen er deres uansett:) på forhånd, gratulerer!!
Guri Malla har to små Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 ÅÅÅÅÅÅ så koselig!!!! Jeg vil og Dette kommer til å gå strålende, bare å kose seg alt du kan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå