Gå til innhold

Bryllupet mitt er i morra!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå kom nervene gitt....

 

Sitter helt alene på stua nå, sambo og barn sover enda... og nå begynte det å slå meg hva som skjer imorra... Har holdt på å planlegge til denna dagen i snart ett år, så det er plutselig litt rart at den faktisk er her i morra allerede!!!!

 

Nei huff og huff damer...det er vel for seint å rømme til utlandet for å gjøre dette...hehe!!

 

Ha en fin dag damer!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, så spennende, da! Gratulerer!

Og bedre vær kunne dere vel neppe fått, vil jeg tro? (antar at alle har samme vær som meg, kortsynt som jeg er)

Skrevet

ååååå, så spennende!!!

tenk, etter alt "strevet" så kommer fortjenesten:)

kos deg masse i morgen. går ikke alt som du har tenkt, så bare smil og glem det med en gang - dagen er deres uansett:)

 

på forhånd, gratulerer!!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅ så koselig!!!! Jeg vil og :) Dette kommer til å gå strålende, bare å kose seg alt du kan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...