Gå til innhold

solkrem til babyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må skrive det her jeg..

Kan jeg bruke solkrem på jenta mi på 3,5 mnd?

Har lest ett sted at det ikke skal brukes på babyer under 1 å`r? er det seriøst sant? Mener det var ei som hadde fått beskjed om det på apoteket.

Aner ikke je, så jeg spør her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri hørt før, og det sa de heller ingenting om på apoteket da jeg spurte om dette var en ok solkrem. Selvfølgelig må man smøre barna sine. Sola er sterk.

Skrevet

Phu. tusen takk. Fikk litt angst nå. For er veldig solkremavhengig. Mulig det var ett tullesvar jeg leste:)

Men tar til meg alt vøtts:)

Hva er den beste solkremen for babyer?

Skrevet

I den siste utgaven av "Foreldre og Barn" testet de forskjellige solkremer til barn. Aller best ut kom Vichy Enfants Spray med solfaktor 50+: "Best i test. Inneholder hverken parfyme eller noen andre betenkelige stoffer. Beskytter også best mot solen." Pris 189,-.

Skrevet

Haha, det har du sikkert lest på hysterisk dib.

Skrevet

Jeg har også hørt at man ikke skal bruke det på barn under 1 år, min var ca. 10 mnd før det var aktuelt å bruke det, og da gjorde jeg det. Hør på helsestasjonen.

Skrevet

Vet de har hatt litt forskjellige tester. Natusan kids ble best i test et år, den er lett å smøre ut også. Har kjøpt derma sin i år. Den inneholder zink, og skal visst derfor gi heldekkende beskyttelse. De anbefalte den på apoteket. Tulla er helt hvit i ansiktet etter hun er smørt da, men koser seg i sola med solhatt og solbriller:)

Skrevet

Holder du barnet inne da eller? Kan jo ikke være ute i sola uten solkrem. Man får også litt uvstråler i skyggen, så da må det være best å være inne.

Skrevet

Man legger da ikke små barn i sola selv med solkrem??? Det kan faktisk bli litt varmt...?

I skyggen, under en parasoll, i vogna... mange muligheter vet du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...