Pockemon Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Tok en CB digitaltest nå i morges og der sto det GRAVID!!!! Helt utrolig at det klaffet på 1.forsøk. Måtte bare teste på nytt da den vanlige CB en slo ut så veldig svakt onsdag. Jeg kunne nesten ikke se streken, men testet nok litt tidlig. Ha jo hørt at en strek er en strek, men... Pockemon
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så utrolig gøy!!!! En strek er en strek - helt sant - og står det GRAVID er du nettopp det:-) For en herlig nyhet å få!!! Nyt tiden fremover!!! Klem fra
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Gratulerer så masse!!! Testa selv positivt men en CB digital i går morges, og den følelsen som kom når ordet GRAVID kom opp i testruta er ikke til å beskrive. Lykke til!! Jeg har foreløbig termin 10 febr. Leeenge til det. :-)
Håperogtror Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Gratulerer, Pockemon og Nina!!!!! Det er fantastisk, jegv er glad på deres vegne!! Håper jeg og mine medsøstre med IKM denne uka snart kan juble sammen med dere! :-) Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå