¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Vet noen hvordan man sletter nicket sitt?Vet jeg må ha nytt nå, kommer noe vann med farge i, som sikkert kommer til å bli til blod etterhvert! Hadde vondt i korsryggen i går, og vondt i magen i dag! Har opplevd dette mange ganger før så vet hva det er og hva jeg skal kjenne etter!! Utrolig kjip, men sånn er livet, godt jeg skal til Island, får kanskje til å tenke på noe anna!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. mai 2008 Klarte å bytte det nå. Begynner å bli irritert nå..Hva er galt liksom,er jeg for tynn, spier jeg feil mat, hva skjer liksom..............Har levd i en bobble, som nå sprakk...
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 kjipt..man tryner like hardt hver gang slikt skjer.. *trøsteklem*
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2008 Ja man gjør det, selv om man vet sjangsen er der tenker jeg jo at denne gangen må det jo gå bra! Men.. Kjenner jeg har mensen smerter nå, så det er vel rett rundt hjørnet!sukk.... Takker for trøsteklem
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 det samme skjedde meg idag, så sender deg en varm trøste klem må få endret nick jeg også..
Dotten Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Huff så trist. Sender over en stor trøsteklem, og ønsker deg god tur til Island. Få håpe turen dit hjelper deg til å få tankene over på litt annet, og kos deg masse!! Lykke til videre med prøvingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå