Gjest Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 og her hjemme er det jo sol og finvær, så da fortsetter bare oppturen.. Har hatt flotte dager på Kreta, ispedd syke gutter med feber og magesjau. supergutten er tynn som ei høvelflis, men kom seg de siste dagene. Ellers er jeg ganske ør og nummen i kroppen, for med 3 barn og besteforeldre så får man jo aldri slappet av. Nå sitter jeg her nøttebrun og trøtt som en makk... Håper at alle ungene sovner snart- vi har reist hele natta.. gjezzzzzzzzzp
Maud Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Velkommen tilbake! Fint at dere har hatt det mest bra :-D
detbesteiverden Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Hei og velkommen hjem! Heldig er dere som har sol og finvær. Hær i nord er det bare drittvær, men vi drar til Kreta på torsdag:-)) Hvor på Kreta har dere vært? Vi skal til Rethymnon med en baby på 6 mnd. Lurer på om du vet av noen bra barneutstyrsbutikker der?
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Vi har vært i Platanias og der var det bare sjit og souvenirbutikker. Regner med at det er større utvalg i Rethymnon, men usikker på om du i det hele tatt finner noe som er av norsk standard. Utstyret er i tillegg ganske dyrt. God tur
Trollmora Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Velkommen tilbake til sommer i sør ) Trist med magesjau, men håper dere kommer dere alle sammen i løpet av helgen. Trodde at det ble mer ferie når man hadde besteforeldre med på tur? Sove godt da!
Plutseliten :) Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Velkommen hjem! Her fortsetter sommeren,og det blir sikkert godt for dere å komme hjem til rutiner og det vante. Leit med sykdom,håper han får spist godt og lagt på seg litt igjen. Ferie med besteforeldre kan være slitsomt det også...de må underholdes og det er hele tiden to til å ta hensyn til og forholde seg til.Alle har vi jo forskjellige ønsker og vaner. Men det var helt sikkert topp for dem og for ungene ) Håper du har fått sovet ut litt,og tørkeværet til all klesvasken er jo perfekt! Ha en fin helg,klem
dritgrei hei hei! Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 heeeeeeeeeeeeeei!!! Å så glad jeg er for at dere er hjemme, også får jeg jo fade aldri prata med deg...det skjer jo ting her fra klokken tidlig til klokken sent, og når jg er klar... sånn som nå, da er jo du ute i sola, for det er jo i sola man skal kose seg når det er sommer! Jeg håper vi snakkes og sees snart! god klem fra
Urtete Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Velkommen hjem! Ferie trenger ikke alltid være avslappende..., spesielt ikke med syke barn! Fint å gjøre noe annet og oppleve noe nytt uansett!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå