Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Opp og hopp og ikke sove bort sommernatta!!! Hahahahaha.................når dere leser dette så håper jeg virkelig at jeg sover som en stein, ennå...............for siste døgns umenneskelige døgnrytme må jeg rett og slett få på plass snarest. Og da må jeg jo sove ut litt......selv om jeg må en tur på jobben idag.....men det blir når jeg våkner av meg selv!!! Vi snakkes i løpet av dagen - lille rosa skal sove borte for første gang i kveld, fordi hun har avtalt det med min niese og kjæreste;-D De gleder seg visstnok vilt og jeg blir vel litt hønemamma sånn utover ettermiddagen når det nærmer seg tenker jeg................hihihihi:-) Ha en strålende fin dag!!!
Natteravnen* Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Opp og hopp du liksom....- tenk no litt på oss som ikkje har komt seg i seng enda....... c",) Håper alt går fint med den lille rosa sjarmøren!
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Oppe er jeg da,men hoppe??? Njet....Ser ikke for meg det i dag du... Håper du fikk sove lenge og godt. Å jobben kan vente den ;o) Jeg kan tenke meg du blir hønemor ja...Har tenkt på det,om han her skulle sove borte.Men da hadde jeg aldri fått ro. Men tror nok lille Rosa kommer til å stortrives =) Ha en fin dag du også.Jeg skal ut å vanne ;o) Har det styggvarmt i dag å,så jeg nyter det mens det varer.I morgen blir det vist regn igjen...Ble to dager med sommer og sol i denne runden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå