fumlis og skrikerungene Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Du slipper ikke unna, siklis! Enten skal jeg ha en GOD forklaring på hvordan man er, ellers får du værsegod slutte å kalle meg berte!
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Jeg kaller deg ikke BERTE, jeg kaller deg en BUSKERUD-berte!
fumlis og skrikerungene Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 Ja, men med litt flere ord! Hvordan er en Buskerud Berte? Har aldri hørt uttrykket og da må du nesten utdype litt for meg. Du kan jo ikke kalle meg noe du ikke vet hva er.
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Selvfølgelig vet jeg hva det er, jeg som har kommet opp med ordet vel - så jeg er jo den rette til å komme med definisjonen. Tror dessuten mange hadde skjønt hva jeg hadde ment om jeg hadde bedt dem om å definere enn Buskerud-berte! Du kan få tenke litt på det, prøve å komme frem til en god definisjon selv. Kanskje du er på sporet av noe. Selv har jeg migrene nå, og tror jeg kommer til å et anfall snart, så har ikke tid til å definere det for deg. Får se an formen i morgen. Night - buskerud berte!
fumlis og skrikerungene Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 Tror det er du som får komme med en god definisjon til i morgen. Jeg aaner ikke hva du prater om. Men god natt, og god bedring
fumlis og skrikerungene Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2008 Nå har jeg fått litt hjelp fra en dikter på skravle... Kaller du meg et ludder? Og en narkis? Nå har du litt å oppklare hvis ikke dette stemmer. Makan!!! Fortsatt god natt og god bedring.
3b@rnsmor-30* Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 må si jeg er litt spent på denne definisjonen jeg også... siden jeg er fra buskerud.....
fumlis og skrikerungene Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2008 Jeg venter fortsatt i spenning...
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har migrene i dag også, men ser ut til at jeg slipper anfallet, tror jeg... Så skal bare spise litt, så skal du få definisjonen din=p
Gjest Zima *2pp* Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 En buskerud-berte er en litt utgått oslo-berte. Buskerud-berter snakker om moten i 2006, som oslo-berter kjenner igjen som moten i 2004. Berte generelt er ikke så positivt.
fumlis og skrikerungene Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. mai 2008 Moter bryr jeg meg i bunn og grunn ikke så mye om... Tror fortsatt jeg er langt fra en berte. Berter (Uansett Oslo berte eller buskerud berte) er for meg disse fjortisene som går rundt i slitte joggiser, digre boblejakker, hvitt hår, ti lag med brunkrem, og tror de er så forbanna kule.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #12 Skrevet 30. mai 2008 Nei, du er ikke en sånn berte. Og nærkis-berte er tveita-berte.
Gjest Zima *2pp* Skrevet 30. mai 2008 #14 Skrevet 30. mai 2008 Det du kaller berter høres mer ut som narkomane tveitaberter i mine ører..
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #19 Skrevet 30. mai 2008 Ikke sjeldent at Haugerud området faller under samme definisjon heller.
Gjest Zima *2pp* Skrevet 30. mai 2008 #20 Skrevet 30. mai 2008 Prippen-berte må jo være fra bibelbeltet ;-)
fumlis og skrikerungene Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 30. mai 2008 hmm.. Jaja. Ikke lett å forstå dette her;(
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #23 Skrevet 30. mai 2008 Prippen nei...? Da må du i området vest for Frøen.
Gjest Zima *2pp* Skrevet 30. mai 2008 #24 Skrevet 30. mai 2008 Berter kommer i alle former og fra overalt egentlig. Det eneste du skal passe deg for er å komme innenfor definisjonen "berte"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå