Gå til innhold

Back again:-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten koffert, solbrent og trøtt!

En vellykket jobbtur rett og slett:-)

Hatt 30 grader i skyggen de to dagene jeg har vært i Sveits, det var rene sydenvarmen der!!!

Nyttig faglig bit, masse deilig mat og vin, hyggelige mennesker og sov godt om natta:-)

Flyet hjem var forsinket og siden jeg var så heldig at jeg skulle mellomlande i Køben så gikk jo det dritt med det flyet også.........booket om til senere fly, landet i Norge og hvem var det som sto igjen uten kofferten sin? Joda, det var meg...........så jeg gikk fornøyd gjennom tollen md håndveske og en pose full av sigaretter, sjokolade og alkohol........og følte meg så ærlig og rederlig:-) Noe jeg faktisk også er!

Flybussen hjem og der ble jeg møtt av velkomstkomiteen bestående av 3 stk døtre og en blid sambo:-) Sånn i kvart på tolv tiden i kveld. Stor stas når mamman kommer hjem fra tur og de disket opp med hjemmebakt brød og nyrørte jordbær og kakao:-)

Home sweet home:-)

Så fikk jeg tlf fra hybelboer som har bestemt seg for å legge seg inn for avrusing, selv om han har vært rusfri en god stund nå. Han trenger proff hjelp og har innsett det selv. Det gjorde meg glad:-))))

Så jeg vil igrunnen kalle dette en perfekt dag, minus manglende koffert:-)

Den dukker nok opp på døra imorgen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hjem!! Å nå innrømmer jeg at du var savna,hehehe.Ble stilt her ja..

Uggent med kofferten da.Men den får du nok igjen.

Tollen ja.....Der hadde jeg en heeeelt spesiell opplevelse en gang.eller,min eneste gang =) Pappa tok meg på Danmark tur,med et busslass pensjonister...Der har man smuglere i stor stil ;o)

Godt å komme hjem til en slik mottakelse da! Å nyrørte jordbær og brød,det er jo bare farlig godt.

Syns leietakern din var tøff jeg.Fy søren det skal mot til for å se at man trenger hjelp.All honør til han!! Å håper han kommer seg ut av rushelvete,og får det godt. =)

Skrevet

Hei du:-)

Ja det er godt å se at han endelig forstår at han trenger proff hjelp.....han har vært redd og redd og redd.....redd for følelser og redd for rusen og mange andre ting. Men det nydelige er at han for første gang i sitt liv sier han ser en fremtid. Og det er fordi han føler at det er noen som er glad i seg.......det er sterkt....

Vi har sagt at vi ikke kan ta "over" ansvaret for hans liv. Vi har hatt noen runder og vært tydelige hele veien. Det er jeg glad for nå! Jeg ønsker ikke å skape falske forhåpninger eller sy puter under armene.....men åpenhet og et raust hjem det har vi....masse kjærlighet har vi og....og ingenting er bedre enn om det ender godt for gutten:-) Han har hatt seg en periode hvor han har holdt seg unna alle......vært i tankene sine og heldigvis kommet frem til det jeg håper blir en god løsning på sikt....og som vi har oppfordret til lenge...

Og gamliser på tur du! Ja de er ikke snaue ser du;-DDD

Skrevet

Hyggelig at du er tilbake, og har hatt en fin tur til Sveits! Kofferten dukker nok opp etterhvert - det hadde vært verre om den ble borte på veien ned!

Fint å høre at hybelboeren tar grep - første steg på veien! Og kjempeviktig at han har noen som er der for ham - det kan være det som er den avgjørende biten for suksess eller fiasko, tror jeg. Dere er utrolige som stiller opp!

Skrevet

Velkommen hjem :0)

Har savna deg, ble stilt her uten deg og msb..Hehe ser hva vi har i vente når det blir enda mer ferie tid .

Godt at han hybelboeren din søker hjelp da,det er jo ett stort steg å ta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...