These Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 jeg ser formen på tennen igjennom gommen, men ikke noe hvite flekker. og det sisste døgnet har hun ikke spist så mye. Til kvelds fikk jeg i henne 3 skjeer grøt og nesten ikke noe melk. Hun er 10 mnd. Har tannfrembrudd og dårlig matlyst noen sammenheng? Eller kan det være noe annet. Er litt bekymret for det har vært veldig varmt i dag..og hun har jo ikke fått i seg så mye væske...
Renate D Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 lurere også på om dårlig matlyst og tenner har noen sammenheng.. min er da riktignok bare 4 mnd, men er på vei med sin førse tann.. å han har drli matlyst utenom når han er kjempesulten.. ammer enda, men får litt grøt på kvelden før leggetid... noen som vet/har erfaring?
These Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 var nok ikke tenner denne gangen heller...i stede var det øye òg halsbetennelse. jadda:-(
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Men det har en sammen heng også en mage på utur.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå